Wandelcoching met Ronald? Al wandelend een gesprek voeren, en gebruik maken van wat er in de randstedelijke natuur voorhanden is. Ontspannen lopen, praten, mijn overtuigingen, belemmeringen onderzoeken en uitspreken. Vanuit mijn angst terug naar mijn verlangen, met een tak en een plankje, doorvoeld zichtbaar en een beeld dat blijft hangen. Voor mij stukken beter dan een gesprek in een stoel aan tafel waarin het soms ongemakkelijk kan worden. Een creatieve ervaring die de feiten niet verandert maar mij weer opties geeft om te dealen met wat er is.